annajosefinenorrby.blogg.se

14.53

Kategori: Allmänt

hade en supermysig kväll igår med Linn & Mikan. planerade spanienresan i minsta lilla detalj som äntligen är bokad!!! 
efter två timmars badande åkte dom hem och då somnade jag direkt när jag la huve på kudden & imorse när klockan ringde var jag inte alls taggad på skola och verkligen inte när jag såg att det snöade ute, kunde inte ha blivit värre.
kom på skolan, träffade en saknade & jävligt brun Anton, åt god lunch, hade historia & slutade med matte. fick reda på att jag klarade matteprovet som kändes långt ifrån godkänt när jag hade gjort det, men dra mig baklänges,jag klarade det! haha är så lycklig!
nu ska jag chilla lite hemma innan jag möter upp Sanna på stationen och tar bussen till hudik. imorgon är vi lediga & det är inget jag klagar på! 
puss. 
Kommentera inlägget här: