annajosefinenorrby.blogg.se

18.14

Kategori: Allmänt

i tisdags så rullade det på som vanligt, sen efter skolan blev det väldigt stressigt.. åkte ner på köpingen för att köpa det sista som behövdes inför resan, kom hem & gick en prommis med sis, sen hjälpte hon mig att färga mitt hår, hoppade in i duschen, fixade mig på 10 minuter, sprang upp till skolan på möte inför spanienresan, sen äntligen hem för att andas & umgås med släkten som var här eftersom min bror fyllde 22 år.

idag så har dagen gått väldigt fort, redovisade två arbeten på bilden, hade idrott & slutade med att göra ett mediaprov. 
när jag kom hem packade jag i alla kläder i resväskan så nu är jag typ redo, bara handbagage som ska packas. 
packar alldeles för mycket kläder när jag ska iväg, men så är det, haha. 
nu ska jag mysa framför en film innan jag börjar göra mig helt färdig innan jag ska sova någon timme innan vi åker. 
åker vid 12 härifrån, hämtar upp Oskar i hudik och sen raka vägen till Arlanda! 
längtar så himla mycket, ska bli så skönt att komma iväg från denna håla. 
kommer självklart uppdatera med mycket bilder. 
puss så länge! 
Kommentera inlägget här: