annajosefinenorrby.blogg.se

torsdag

Kategori: Allmänt

somnade i väldigt bra tid igår, vaknade dock vid 4 och måsta ta nässpray, alltså mitt beroende för det är inte normalt eller okej. somnade om och vaknade igen vid 9 av ett sms från min saknade Oskar, hade sovmorgon till 1 så skulle kunna få sova många timmar till,  menmen..
innan jag gick upp till skolan gjorde jag en omelett till lunch, som blev rätt god faktiskt! klockan ett gick klassen på skolans teater som verkligen va superbra, skrattade mest hela tiden. 
när den var slut hade klassen ett viktigt möte med lärarna vilket nästan slutade i tårar för min del, var inget jag var beredd på & det var inget jag vela höra,  är ju som sagt den känsligaste tönten i världen så. 
stannade iallafall kvar på skolan en timme för att skriva ut mina matbilder som jag nu har limmat fast i min fotobok. 
fixade pannkakor till middag & efter en lång prommis med Mikan tog jag en dusch, pratade med min fina moster i telefonen om allt möjligt, hon säger de orden jag behöver höra & jag älskar henne så mycket! 
nu ska jag krypa ner i sängen och slå på någon film att somna till. puss! 
Kommentera inlägget här: