annajosefinenorrby.blogg.se

13 april

Kategori: Allmänt

igår vid 3 åkte jag upp till Frida, pratade en massa strunt och skrattade åt det mesta innan vi började laga mat. blev Lax & potatismos i ugn, så himlans gott! 
till efterrätt fick vi Evas special, lite gott & blandat, perfekt middag helt enkelt! 
efter vi hade dukat av allt sprang vi upp på badrummet, skruvade på högsta volym och började fixa oss inför kvällens festligheter (18årsfest). 
haha det tog sin lilla tid innan vi var färdiga & då åkte vi till skästra där festen var & där träffade vi en massa trevliga människor. festen var riktigt rolig tyckte jag, hade väldigt roligt & skrattade mest hela tiden. jag & Frida fick skjuts hem av Henke & när vi kom hem gjorde vi iordning lite nattkäk innan vi skeda oss till sömns. 
vi vaknade vid 10 & då åt vi en god frukost innan vi satt igång med att baka & resultatet blev förvånansvärt bra! 
efter vi hade skjutsat hem Frida började jag småpacka lite inför Egypten, är så himla taggad så jag snart spricker! 
fick kycklingfilé & klyftpotatis till middag & sen gick jag och Linn ut & gick som slutade på 1 mil!! så himla skönt & så mysig promenad. 
nu ligger jag i sängen nyduschad & helt slut i kroppen. imorgon är det helvetesdagen.. men den blir väldigt bra ändå för min saknade Oskar kommer hit, har inte träffat han på hel vecka. 
puss godnatt. 

Kommentera inlägget här: