annajosefinenorrby.blogg.se

framme

Kategori: Allmänt

flygningen till Egypten gick jättebra, kom fram vid 12 och var framme på hotellet runt 2, checkade in och sen kollade in rummet innan vi tog vårat första dopp i poolen, så himla underbart väder & väldigt fint hotell! 
är 30 grader & efter dag 2 är vi alla utom mamma små räkor, så imorgon blir det solfaktor 30 på hela kroppen. 
frukosten, lunchen & middagen är verkligen perfekt, finns så mycket gott att välja på. 
idag fyller min bästa halva Oskar 17 år, så jag väckte honom med pussar & present, sen gick vi och åt gofrulle & senare blev det poolhäng hela dagen. 
vid 5 var jag helt slut i kroppen, hade ont eftersom jag har bränt mig lite överallt.. så då gick vi på rummet, men när vi skulle gå in stod en personal utanför och sa att vi måsta vänta ett tag & jag tänkte men varför, haha, men sen när vi fick komma in hade 3 personaler fixat dekorationer i vårat rum, så himla fint & gulligt gjort! 
vi tog en liten vilostund innan vi gjorde oss klar för middagen. 
åt god mat & fick tårta till efterrätt & grattis sång på egyptiska, haha dom är så söta dom som jobbar här. 
nu sitter vi allihopa i lobbyn, småpratar & har det väldigt bra. imorgon väntar en lång dag vid poolen, underbart är ordet! 
kram. 

Kommentera inlägget här: